Blogger Templates

26 February 2012

A Pitty Bird ='(


"10/8/2011"


     Inilah tarikh yg merasmikan Mie Emie @ Muhd Panda as a 
"KILLER"
story ni jadi time tengah syok duk dengar lecturer mengajar dalam bilik tutor [x fokus sgt pon]..pastu ada lar seekor burung ntah pape namanye aku pon x tau.
     First,burung tu langgar cermin lalu termasuklah dalam kelas aku. Aku ingatkan dah mati burung tu.Aku ambil lar burung tu letak kat tepi kluz,niat dalam hati nak "kubur"kan si dia bila kluz da habis.Member2 yg lain suh letak kat luar kluz,aku wat xlayan je..
     Tiba2,burung tu terbang balik..Peeeerrgghhhh!!!! power btol! burung sapa la yg terlepas ni..semua budak2 kluz da takot..apa yg tak nya..kipas siling kat kluz tengah rotate 160 km/jam..Memang tepat lar burung tu terbang ke atas.
     Paaaannnggggg!! burung tu da jadi cam bola softball..kalau kat padang ni,aku jamin boleh buat home run ni...kesian la aku tengok..mati di tempat kejadian..last skali lepas habis kluz aku tanam burung tu kat pokok tepi surau.hope burung tu maafkan aku..sory3 ='(